Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر
Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر

خبر خوش

سلام 

یه خبر دارم برات که البته خودتم حتماً دنبال کردی 

خبرنهایی هنوز نیومده ولی خب آخرین خبری که من دارم اینه که مهلت ثبت نام کنکور تموم شد و حدود 880 هزار نفر ثبت نام کردن 

خوبی این خبر اینجاست که حتی اگه این آمار به 900 هزار نفر هم برسه باز 30 هزار تا از داوطلب های سال قبل یعنی کنکور 96 کمترن و این یه خبر بسیار خوبه 

امروز داشتم آمار ها رو نگاه میکردم دیدم 180 نفر از 930 هزار نفر داوطلب انسانی بودن که اگه تقسیم کنی میشه حدود 0.2 یا  همون بیست درصد 

امسال با کمتر شدن نفرات کار داوطلب ها راحت تر میشه 

نکته بعد اینکه این آمار در دو مرحله دیگه هم ریزش و کاهش خواهد داشت، یکبار سر جلسه کنکور که یه عده (هرچند کم تعداد) نمیرن کنکور بدن و مرحله دوم هم موقع انتخاب رشته است که با توجه به رتبه ها یه عده دیگه هم انتخاب رشته نمیکنن یعنی بازم شانست میره بالاتر 

آبجی جان نیومدم امید الکی بهت بدم اینا واقعیته فقط وقتی میتونی خیال خودتو راحت کنی که با بیشتر کردن تلاشت به هدفت نزدیک بشی 

بزار برات یه مثال بزنم: یه ماشین بنز اگه تو یه جاده مسابقه بزاره به خودی خود شانس خوبی برای برد داره ولی وقتی ماشین های رقیبش از دور برن کنار کارش راحت تره ولی اگه خودشو برنده بدونه ممکنه دو سه تا ماشین بیان سبقت بگیرن و برد رو از دست بده پس باید کاری که میکنه این باشه که سرعت و قدرت خودش رو زیاد تر کنه تا با اختلاف و قاطعانه برنده مسابقه بشه 

تلاش کن مطمئن باش میتونی موفق باشی و خواهی شد 

خبر های تکمیلی دستم برسه حتما بهت میگم 

دوست دارم خیلی زیاد 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 03:24

سلام بهترین داداش دنیا خوبی گلم؟ مرسی فرشادجونم ممنون ک حواست بهم هست داداشی خیلی عالیه ولی بازم خیلیه برا انسانی یا حسین امروز اومدم هرچی موندم نیومدی

عزیزمی وظیفمه، نگران نباش قبول میشی انشاالله
اگه روز رو میگی که رفته بودم دکتر اگه شب رو میگی هم ساعت دو و ده دقیقه رفتم فکر نکنم خیلی زود باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.