Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر
Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر

........

سلام 

گفته بودم برایت متنی زیبا خواهم نوشت 

ولی  اتفاق دیشب کام هردوی ما را تلخ کرد، ابتدا بگذار به منبر بروم سپس نوبت تو

نمیدانم بودن در کنار هم دیگر مزه ای دارد یا نه و اصولا دردی دوا میکند یا خیر

شاید ایراد از اخلاق طالبانی من باشد،  شاید قانون من غلط است که میگوید یا من یا بقیه 

شاید حق با من است که باید رو راست بود و هرچیز را به طرف مقابل اطلاع داد تا صداقت وجود داشته باشد و دلخوری پیش نیاید 

شاید هم حق با توست که نمیشود فقط و فقط همه چیز و همه کس را فدای یک نفر کرد و قید همه را برای یک نفر زد

بلاخره حق اختیار و آزادی داری و میتوانی با بقیه باشی و خوش بگذرانی و روحیه ات را تقویت کنی، از نظر من هم چندان عاقلانه نیست مدام غرغر ها و بد خلقی و آه و ناله های یکی را بشنوی که مدام از بدبختیش میگوید و انگار آسمان به زمین رسیده 


در مورد دیشب هیچ قضاوتی ندارم. میدانم بیشتر از ظرفیتم با من خوب بودی و خودم شهادت میدهم  از ته دل دوستم داشتی و داری و هیچ چیز بین تو و آن شخص لعنتی نیست و میدانم که حتی او قول داد به تو تا حرف بد نزند  و توهینی به من نکند و این بخاطر من بود 

حالا هم نیامده ام التماس کنم یا بقول خودت تو را خر فرض کنم و با یک ببخشید سر و ته قضیه را هم بیاورم 

آمده ام بگویم از تو انتظار نداشتم بخاطر چیزهای بی ارزشی مثل تبلیغ و درجه و... جذب یک نفر بیشتر آن همه خاطره را از بین ببری 

حرف ها و فحش هایی که به آن یارو  دادم چنان از ته دل بود که اشک خودم درآمده بود از حرص، میدانم اصلا حتی نپرسیدم داستان چیست و داستان را من بزرگ کردم ولی بارها و بارها گفته بودم که طاقت و تحمل اینکه دیگران تو را از من بگیرند ندارم 

هرچند الان میتوانی بگویی به تو ربطی ندارد و درست هم میگویی تو اختیار خودت را داری و رو دادنت به من، من را پررو کرده 


به هرحال اتفاقی است که افتاده و بازهم اگر به عقب برگردم همان کار را میکنم و جلوی همه می ایستم تا تو را از دست ندهم


اگر نبخشیدی یا بخشیدی اختیار با خودت

آمده ام بگویم فراموشت نمی کنم و همه جا دعای خیرم پشت سر توست و هرچند تو من را دوست نداشته باشی من دوستت دارم 


سال بسیار خوبی را برایت آرزو میکنم، بهاری که سر آغاز زندگی زیبا و نوروزی که سر آغاز رویش و حرکت است 

هم برای ورزش هم برای تحصیل هم برای همه چیز امیدوارم بهترین ها نصیبت شود

خواهش میکنم اگر حداقل یک جواب و کامنت بگذار و هرچه در دل داری بگو و بنویس 


دوستدار تو و برادر یاقی و خودخواه و همیشه حق به جانب و مطرود  تو، فرشاد 

 اگر نبخشیدی لا اقل حلالم کن 

عیدت مبارک عزیزم 

حرف دل

سلام 

بارها و بارها از علاقه و دوست داشتنم به تو گفتم و خودت میدونی چقد دوست دارم و بودنت آرومم میکنه 

گفتن این حرفا تکرار مکرراته 

هربار که میای جون میگیرم و کلی خوشحال میشم 

حسابی دعات میکنم که موفق باشی توی کنکور و تمام زندگیت 

قطعا جزو اولین دعا های سال تحویل منی 

فقط تلاش کن و درس بخون تا به چیزی که لیاقتش رو داری برسی 

خیر ببینی، خدا خانواده و عزیزاتو برات حفظ کنه 

هر کمکی از دست من میاد آماده ام انجام بدم 

دوست دارم خیلی زیاد 

تبریک

سلام

روز مادر رو از طر من به مادرت تبریک بگو

همچنین از طرف خودم هم به تو که بهترین آبجی دنیایی تبریک میگم

سلام 

شدید دلتنگم

بقول سعدی 

خبرت خراب تر کرد جراحت جدایی

چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی

بشدی و دل ببردی و به دست غم سپردی 

همه روز در خیالی و ندانمت کجایی 


دوست دارم انشاالله موفق باشی و سربلند 

بهترین آبجی جهان مهسا جان دوست دارم