Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر
Mahsa9Bayern

Mahsa9Bayern

هدیه به خواهر

کنکور

سلام به خواهر خوب خودم

تقریباً یکی دو ماه به کنکور داریم و باید یه سری چیزا رو بگم هرچند خودت بهتر میدونی 

این مدت دیگه باید تمرکزت رو بزاری روی جمع بندی درس ها بیشتر و تسلط پیدا کردن روی اونها هرچند بازم اگه بتونی مطلب جدید اضافه کنی خوبه 

سعی کن ذهن خودتو آماده کنی برا موفقیت و به خودت باور بده که میتونی موفق باشی و حتماً هم میشی 

افکار منفی رو بفرست پیش من یه سر تا دهنشون رو سرویس کنم برات 

زیاد خوندن خیلی خیلی خیلی خیلی عالیه ولی با تمرکز و با حال دل خوب زیاد خوندن  صد برابر بیشتر نتیجه بخشه پس با تمرکز و یه روحیه عالی بشین سر درست همیشه 

توی ورزش هم موفق میشی حتماً 

سعی کن کم کم تست و کنکور های جامع رو بری شرکت کنی و تست بزنی 

خیلی دوست دارم واقعا این مدت مثل یه فرشته دوسم داشتی و بهم محبت کردی 

شک نکن محبت دو طرفه است و منم عاشقتم 

بهترین ها مال تو هست 

دوست دارم، هر کمکی خواستی بگو 

عاشقتم مهسا 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 23:08

سلام زندگیم اره داداشم تمرکزم رو همیناس ممنونم بابت دلگرمیت عاشقتم دعام کن دلم تنگته

فدات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.